Élet. Minőség. Természetesen.

piacter fc

.

Félmaratoni visszaszámlálás: 3

IMG_8875

Három nap múlva verseny! 2 nap múlva pedig rendezvény bonyolítás. A mai beszámoló rövid lesz, mert megyek aludni. Cserébe beleírtam a szénhidrát számítást a mai menümbe.

 A mai menüm

Ma már visszatértem a saját 180-200 grammos szénhidrát adagomhoz, de kellett is, mert a szellemi munkának és a stressznek is nagy a szénhidrát felhasználása. Inzulinrezisztensként úgy tudom a legjobban feltölteni a glikogén raktárakat, ha gyakran eszem, és olyan mennyiségű és minőségű szénhidrátot, ami nem emeli meg az inzulinszintemet, vagy ha jobban megemeli, akkor napközben, amikor a szervezetem jobban tolerálja az inzulint. Ha megemelkedik az inzulinszint, akkor utána lecsökken a vércukorszint, és máris beindul a teljesítmény hullámvasút. Ez ugyanígy működik az egészséges szénhidrát anyagcserével rendelkező embereknél is, csak talán kevésbé erőteljesen. Engem egy-egy magas inzulinszintet követő hipoglikémiás állapot (tünetei: amikor idegbeteg vagy és ölni tudnál egy kis darab csokiért) rendkívül le tud gyengíteni, erre pedig semmi szükségem nincs. Főleg most.

A verseny előtti táplálkozásról beszélek ebben a 6 perces kisfilmben, ITT tudod megnézni a YouTube csatornámon. 

Generali

Reggeli: weetabix kókusz tejjel + tea (27 gr lassú CH)

Tízórai: Jókenyér teljeskiőrlésű francia croissant szárított sonkával, brie sajttal és paradicsommal (kb. 20 gr lassú CH)

Ebéd: töltött paprika (cukor nélkül) pulykahússal és árpagyönggyel - rendeltem (43 gr lassú CH) + Alpro csokipuding (1 adag kb. 10 gr cukrot tartalmaz !– 15 gr gyors CH)

Uzsonna1: teszteltem egy isogel-t (23 gr gyors CH)

Uzsonna 2: málnás light tiramisu teljeskiőrlésű babapiskótával - rendeltem (22 gr gyors CH)

Vacsora: Jókenyér teljeskiőrlésű zabpehely kenyér humusszal, uborkával és paradicsommal (35 gr lassú CH)

Utóvacsora: Nairn’s zabkeksz lesz (10 gr lassú CH)

Nagyon sok vizet iszom már napok óta, és ez így is marad a versenyig. Most 3 liternél járok. Ebből 1,5 liter Kaqun víz. Vasárnapra nagyon meleg időt mond az előrejelzés, kell a jó hidratáltság.

 

A mai edzésem

Pihenőnap volt. De már kezdem érezni magamban a tüzet!

 

Regeneráció

Az aranytű a fülemben tényleg aranyat ér! Jól aludtam az éjjel, és kevésbé érzem a sok munka miatti stressz káros hatásait. A szombati rendezvény is összeállt mára a fejemben, már „csak” meg kell csinálni.

  • az elmúlt éjjel 7 órát aludtam
  • a masszázs henger beköltözött az irodámba az asztalom mellé, több alkalommal is hengereztem ma
  • 3x10 perc mágnesterápiás kezelés a talpamon és a vádlimon
  • illóolajos lazító fürdő a terv lefekvés előtt – ez a mai napért a jutalom

Holnap folytatás következik.

Ha tetszett amit most tőlem olvastál, kérlek oszd meg a barátaiddal, és tarts velem legközelebb is! A "Feliratkozás a blogra" gombbal értesítést kaphatsz e-mailben a jövőben megjelenő bejegyzésekről, az "Airmid nyomában" Facebook oldalamon pedig rendszeresen olvashatsz posztokat egészségmegőrzés, sport  témában.

A bejegyzésekre vonatkozó szerzői jogi nyilatkozatot a weboldal alján találod!

Köszönöm, hogy velem tartottál!

0
Félmaratoni visszaszámlálás: 2
Félmaratoni visszaszámlálás: 4

Kapcsolódó hozzászólások

 

Hozzászólások

Még nincs ilyen. Legyél te az első hozzászóló.
Already Registered? Login Here
Vendég
2017. november 23. csütörtök
If you'd like to register, please fill in the username, password and name fields.

Captcha kép